The core platform.
The core platform.
Finished this week of work…. just now.
Cooking pasta for my lunch box.
Old school postcards.
Read an article about a male comedy collective from Sweden called Varan-TV. They made a very experimental tv show back in the 90’s. Had to watch it. It’s still has to be seen as very experimental.
I have started to dislike the shape of iPhone 12. It’s too big and fat. At work I use the latest iPhone SE. That’s a perfect shaped phone. A bit too slippery though. Made to be dropped.
Sweden didn’t make it to the football (soccer) world cup. Perhaps it’s a good thing. The world cup is placed in Qatar.
Working out. The music playing in the gym is awful. Why does it have to be like that?
Det var värt att nästan frysa sönder fingrarna. Vi kunde bli först med att två personer gripits misstänkta för mordbrand och att flera personer förts till sjukhus. Det var kul att bidra med något ute på fältet. Det var längesedan. Så längesedan att jag varken hade penna eller papper på mig. Som tur är hade jag batteri nog kvar i mobilen för att den skulle klara kylan. Och att anteckna i den är jag van vid sedan förr. Men när det är kallt är papper och penna att föredra. Det går att hålla i en penna med handskar på.
Det var som back in the days när allt jag gjorde var att typ cykla runt i stan och skriva nyheter i det lilla.
Got the chance to be reporter again today. Was on my way home on my bike when a fire started in a hostel boat. Stopped for some pictures and interviews with police and firemen.
My daughter bought an iPad Air, second hand. She was so disappointed when she discovered it didn’t fit her needs when it comes to playing games. I solved the problem by buying her out. For me this iPad is good enough. I mostly read online news on it and stream TV series.
Monday morning.
The sky tonight!
My dad now 75. Yesterday we had a party at his and mom’s house.
Early morning gym.
You feel tired at work? Not as tired as this guy.
Det är härligt med sol och vår. Det är också nu pressen ökar på att livet ska vara härligt. Jag promenerade söderstranden fram med hustru och dotter idag och kände detta. Det kryper på.
Morning.
Waking up at a hostel in Borlänge. Today is snowboard Saturday. Me and my daughter are ready for some snow.
Det är inte overkligt för det händer ju. Men det är så det känns, att det är en dålig dröm. Det är svårt att tänka på annat. Putins beslut att anfalla Ukraina kommer att förändra så mycket över lång tid framåt. Många kommer att dö, familjer slås sönder och materiella värden smulas ner. Även vårt land kommer att förändras. Som Martin Kragh sa i SVT igår, ett krig får alltid svårförutsägbara effekter i flera led.
What Putin is doing in Ukraine is a threat to the democratic world. The situation is scary.
Swedish public radio is doing a fantastic job reporting about the war in Ukraine.
Is there any Swedish people on micro.blog living in Ukraine?
The snow is back in Stockholm.